функционалдық дамудың көрсеткіштері - соматоскопиялық көрсеткіштер

페이지 정보

profile_image
작성자 Hamish
댓글 0건 조회 3회 작성일 24-09-24 13:50

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
функционалдық дамудың көрсеткіштері - соматоскопиялық көрсеткіштер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Соматоскопиялық; Бұл көрсеткіштер стандарттан қанша σ-ға (σорташа квадраттық ауытқу) ауытқығанын анықтайды да, емес, дамудың үйлесімділігін де бағалауға болады. Жылдары физикалық дамудың біршама нашарлауын және студент жастардың денсаулық деңгейінің төмендеуін функционалдық және метаболикалық. Соматометриялық көрсеткіштері. Бой ұзындығы, см – 148. Дене салмағы, кг – 49. Кеуде торының шеңбері, см 78. Соматоскопиялық көрсеткіштері. Дене бітімі дұрыс,терісі және көрінетін қабықшалары таза.Бұлшық еттерінің дамуы нашарлау. Тері асты май қабаты жоқ.Дене тұлғасының мүсіні дұрыс.Омыртқасының қисаю бар (сколиоз), дене мүсіні алға қарай еңкіш, иықтары салбыраңқы. Физиометриялық көрсеткіштері. Оң қолының күші – 19,0. Сол қолының күші – 18,0. 1.Өсу мен дамудың көрсеткіштері. Организмнің негізгі 3 дене көрсеткіші бар (өсу мен даму): 1) бойы; 2) салмағы; 3) кеуде шеңбері. (бас шеңбері) 2. Дамудың түрлерін атаңыз. Даму – сапалық көрсеткіш. 2)Соматоскопиялық- көзге көрінетін шырышты қабат пен тері жабындысын қарау, шел май қабатының даму дәрежесі, тірек қимыл аппаратының жағдайы, жыныстық. Балалардың дене дамуын зерттеу үшін көрсеткіштердің 3 тобы қолданылады: Баланың өсуі және биологиялық жетілуі – баланың физикалық және психикалық дамуы деп аталады. Дене дамуын бағалау үшін әр түрлі әдістер қолданылады Соматоскопиялық; Соматометриялық; Физиометриялық. Алынған мәліметтерді бағалауды жасына байланысты, нақты аймақтарға арналып дайындалған стандарттармен салыстырып жүргізеді, себебі әр түрлі климаттық – географиялық жерлерде тұратын балалардың дене дамуының өзіндік ерекшеліктері болады. 5. Баланың өсуі және биологиялық жетілуі – баланың физикалық және психикалық дамуы деп аталады. Тексерілген күні 2005 ж. 10 мамыр. I. биологиялық дамуы. Бой ұзындығының жылдық қоспасы, см 3,0. Тұрақты тістерінің саны 28. Екінші жыныстық белгілерінің даму дәрежесі АХ1 Р1 Ма1, менархе жоқ. II. соматоскопиялық көрсеткіштері. Дене бітімі дұрыс, терісі және көрінетін қабықшалары таза. бұлшық еттерінің дамуы нашарлау. тері асты май қабаты жоқ. Дене тұлғасының мүсіні дұрыс. омыртқасының деформациясы жоқ. Табан. III. соматометриялық көрсеткіштері. Бой ұзындығы, см 148. Дене салмағы, кг 49. Кеуде торының шеңбері, см 78. IV. физиометриялық көрсеткіштері. Оң қолының к0. Сол қолының к0. Биологиялық дамудың артта қалуы немесе озып кетуі және морфологиялық – функционалдық көрсеткіштердің үйлесімді еместігі денсаулық жағдайында ауытқулар бар екенін көрсетеді. Әрі қарай, біртұтас антропометриялық зерттеулер бағдарламасына бірқатар негізгі морфологиялық және функционалдық белгілердің барлығын анықтау кіреді. Оларға соматометриялық, соматоскопиялық және физиометриялық белгілер жатады. Соматометрия ұзындықты, дене салмағын, кеуде шеңберін анықтауды қамтиды. Дене ұзындығы-бұл организмдегі пластикалық (өсу) процестердің күйін сипаттайтын жалпы көрсеткіш; бұл физикалық дамудың барлық көрсеткіштерінің ішіндегі ең тұрақты көрсеткіш. Осы есептеу принциптерін қолданып, физикалық даму стандарттары құрылады, олар бала бойының саламағына, кеуде шеңберіне, отырғандағы бойын және т.б. көрсеткіштерді бір – біріне қатынасын салыстыра аламыз. Регрессияны зерттеулерде қолданып, белгінің шамасы өзгергенде, басқа белгінің өзгеруінің шамасына байланысты. Дене дамудың деңгейін және оның сәйкестік дәрежесін бағалау; 3. Балалардың немесе жеке топтардың денсаулық жағдайын бағалау; Соматоскопиялық: жыныстық даму деңгейі, қаңқаның, сүйектің. Осы есептеу принциптерін қолданып, физикалық даму стандарттары құрылады, олар бала бойының саламағына, кеуде шеңберіне, отырғандағы бойын және т.б. көрсеткіштерді бір – біріне қатынасын салыстыра аламыз. Регрессияны зерттеулерде қолданып, белгінің шамасы өзгергенде, басқа белгінің өзгеруінің шамасына байланысты. Аталған метод денсаулық деңгейін баллдық шкала арқылы көрсетеді. Әрбір функционалдық көрсеткіштердің белгілі бір молшеріне қарай есептелінеді(-2-ден бастап +7-ге дейін). Денсаулық деңгейі барлық көрсеткіштер арқылы бағалана-ды. Ең жоғары балл көрсеткіші 21-ге тең. Жиналған балл санына сәкес 5 деңгей бойынша ажыратыла-ды: І деңгей төмен сатыдан бастап, V-жоғары деңгейге дейін. Берілген бағалау жүйесіндегі қауіпсіз денсаулық деңгейі (ор-ташадан жоғары) 14 баллмен шектеледі. Бұл клиникалық ауру түрлерінің жоқ екендігінен кепіл беретін ең төменгі балл. IV және V деңгей көрсеткіштері тек дене тәрбиесімен үздіксіз ай-налысатын адамдар тобына тән болып келеді. Аталған метод денсаулық деңгейін баллдық шкала арқылы көрсетеді. Әрбір функционалдық көрсеткіштердің белгілі бір молшеріне қарай есептелінеді(-2-ден бастап +7-ге дейін). Денсаулық деңгейі барлық көрсеткіштер арқылы бағалана-ды. Ең жоғары балл көрсеткіші 21-ге тең. Жиналған балл санына сәкес 5 деңгей бойынша ажыратыла-ды: І деңгей төмен сатыдан бастап, мен оқуды жақсы көремін эссе байқауы = книга в моей V-жоғары деңгейге дейін. Берілген бағалау жүйесіндегі қауіпсіз денсаулық деңгейі (ор-ташадан жоғары) 14 баллмен шектеледі. Бұл клиникалық ауру түрлерінің жоқ екендігінен кепіл беретін ең төменгі балл. IV және V деңгей көрсеткіштері тек дене тәрбиесімен үздіксіз ай-налысатын адамдар тобына тән болып келеді.



ү ден басталатын сөздер - ү дыбысы мен әрпі ашық сабақ слайд [Читать далее...]

Сабақтың тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі Білімділік: Ү дыбысы мен әрпін таныту. Ол арқылы берілген сөздерді оқуға үйрету және оның жіңішке дауысты дыбыс екенін айту. Ү әрпінің баспа және жазба түрімен таныстыру. 1 класс. Конспекты. Скачать материал. Сабақтың тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі. Білімділік:Ү дыбысы мен әрпін таныту. Ол арқылы берілген сөздерді оқуға үйрету және оның жіңішке дауысты дыбыс. Оқу процесін ұйымдастырудың барлық инновациялық тәсілдері оқытуды білім, Сабақтар білім алушылардың әрекет түрі мен оны орындау тәсілдерін барынша. И дыбысынан басталатын сөздер айтып жіберейікші? Сабақтың тақырыбы: З дыбысы және әрпі. (слайд) Оқу іс әрекетінің мақсаты: А) Білімділік: З з дыбысы мен. Ү дыбысы мен әрпі. Ү дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табу, сөйлем құрап айтуға дағдыландыру О дыбысы және оның әріп таңбасымен. Тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпіСабақтың мақсаты:1 Ү дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуды үйрету.2. Есте сақтау, мен оқуды жақсы көремін эссе байқауы = книга в моей ойлау қабілетін, тілін, сөздік қорын дамыту.3. Ұқыптылыққа. Сабақтың тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі Сабақтың мақсаты: Ү дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөз ойлап табу, сөйлем құрап айтуға дағдыландыру Оқытудың нәтижелері: О дыбысы және оның әріп таңбасымен танысады. Сөйлем құрап айтуға дағдыланады. Негізгі дерек көздер: Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар Модульдің кіріктірілуі. Сабақтың тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі Мақсаты: 1.Білімділігі:Балаларға Ү дыбысы мен әрпін таныстыру. Ү дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуді үйрету. Ү дыбысының айтылуна мән беріп,әріптің баспа түрін жазылуын үйрету.Буын туралы түсінігін молайту. И дыбысынан басталатын сөздер айтып жіберейікші? Сабақтың тақырыбы: З дыбысы және әрпі. (слайд) Оқу іс әрекетінің мақсаты: А) Білімділік: З з дыбысы мен. Мектепалды даярлық тобында өтілген «Ү ү дыбысы мен әрпі» тақырыбына талдау. Білім беру саласы: «Қатынас» Ұйымдастыру іс-әрекеті: Сауат ашу және жазу негіздері. Ү дыбысы мен әрпін таныту. Сөзге дыбыстық, буындық талдау жасату. 2. Ү дыбысының әріп элементтерін, сөздерді дұрыс жазуға, есте сақтауға үйрету, тілін дамыту.

как открыть счет в халык банке онлайн, счет для ип халык банк балқаш қаласының мектептері, қарағанды қаласының мектептері глово костанай, глово, костанай работа демографическая ситуация в казахстане 2023, демографическая ситуация в сша сөйлеу тілін тексеру қағидалары, тіл бұзылуын талдаудың ұстанымдары купить каркасный бассейн со скидкой, каркасный бассейн цены жер ана батырхан шукенов, батырхан шукенов - дождь скачать наурыз туралы әндер минус скачать, скачать казахскую мелодию наурыз ашық ұйымдастырылған оқу қызметі, ұйымдастырылған оқу қызметі таным
сколько недель длится беременность мальчиком
керек екен бір адам аян белгі скачать
ктл сайт
python тілінде программалау 6 сынып
қазақстан республикасының конституциясы неше бөлімнен тұрады

.
==============================================================

~~~~~ мен оқуды жақсы көремін эссе байқауы = книга в моей ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.