бейнелеу сауаттылығының негіздері - бейнелеу өнері негіздері және оқыт…

페이지 정보

profile_image
작성자 Eloise
댓글 0건 조회 51회 작성일 24-07-13 18:24

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
бейнелеу сауаттылығының негіздері - бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Сонымен бейнелеу өнерін мектепте оқыту жұмысында жеке пән әдістемесі педагогикалық дидактика негіздерін бетке ұстай отырып, оқушылардың танымдық қабілеттерінің дауына, көркемдік. Бейнелеу өнері және сызу пәні мұғалімі, «Шорнақ» жалпы орта мектебі, Түркістан қаласы. Бейнелеу өнері сабақтарында жаңаша оқыту әдіс – тәсілдерінің тиімділігі. Бейнелеу өнері негіздері және оны оқыту әдістемесі пәні педагогика ғылымының бір саласы Әдебиеттер: шәкәрім құдайбердіұлы еңлік кебек дастаны қмж Бейнелеу өнері оқулыктары 5-7сынып. Абай атындағы мемлекеттік уневерситеттің жанында кұралған бағдарлама ж. В С Кузин. Изобразительное искусство и методика его преподавания в школе М.2007. Изобразительного искусства. Бейнелеу өнері, графика және жобалауды оқытуды бағалаудың заманауи құралдарын және оларды қолданудың әдіснамалық негіздері;. Бейнелеу өнерін оқытуды ұйымдастыру және сабақтың құрылысы. 2. Заттан қарап бейнелеу сабақтарының мазмұны мен оқыту әдістемесі. 3. Тақырыптық бейнелеу сабақтарының мазмұны мен оқыту. Бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі Скачать Жұмысты толықтай көру Жұмыс түрі: Курстық жұмыс Тегін: Антиплагиат Көлемі: 39 бет Таңдаулыға: Мазмұны Кіріспе 3. БЕЙНЕЛЕУ САУАТТЫЛЫҒЫНЫҢ НЕГІЗДЕРІ. Сурет салу үшін суретшілердің алуан түрлі жабдықтар мен материалдарды Қандай да болмасын нақты суретпен жұмыс, заттың өзіне қарап. 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы жағдай 4 Оқу бағдарламасының мазмұны 5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар 6 Пән бойынша оқу әдістемелік картасы 7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы 8 Әдебиет. Бейнелеу өнері және сызу» білім беру бағдарламасының 4 курс 42 топтың студенті Оқыту: білім туралы тіршілігінің қауіпсіздігі негіздерін меңгерген. Бейнелеу өнері және сызу, графика, сәндік қолөнер пәндерін оқытудың әдістемесі қалыптастырудың теориялық негіздері анықталса, экодизайн технологиялары. Мазмұны Кіріспе 1.Бейнелеу іс әрекетін үйрету әдістемесі 1.1 Бейнелеу өнерінің әдістемелік негіздері 1.2 Мектепке дейінгі ұйымдарда бейнелеу өнері жəне əдістемесінің маңызы мен мақсаты 1.3 Бейнелеу өнерінің әдіс тәсілдері 2. Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу өнерінде шығармашылық қабілеттерін дамыту технологиясы. Бейнелеу өнері сабақтарын оқытудағы дидатикалық құралдар. 7. Орта мектепте бейнелеу өнерін оқыту принциптері мен әдістері. 8. Орта мектепте бейнелеу өнерін оқытудың мақсаты мен талаптары. 9. Сәндік қолданбалы қызмет сабақтарын жүргізу әдістемесі. 10. Ермексазбен (пластилин) мүсіндеу сабақтарын жүргізу әдістемесі. 11. Осыған байланысты кәсіптік білім берудің мақсаты мен мазмұнын және оқу Студентке бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі сызба нұсқасымен жалғыз өзі осы. Бейнелеу өнері мен сызуды оқыту әдістемесі бойынша. Практикалык бөлім келесі сипатта және көлемде болуы мүмкін: 1. Окыту әдістемесінің теориялық негіздерін,. Бейнелеу өнері негіздері және оқыту әдістемесі. Сабақ кезіндегі бейнелеу өнерін қолдану. Оқушыларды сауатты сурет салуға үйрету. Оқу, көркем және ғылыми әдебиеттер қорының болуы туралы мәліметтер С. Бейнелеу сауаттылығының негіздері әдістемесі,Бейнелеу өнері әдістемесі. Біз жалпы білім беретін мектептерде оқытылатын бейнелеу өнері пәнін қарастырамыз. Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі педагогикалық ғылымның бір саласы, ол практикалық жұмыс тәжірибесін. Өнер туралы әңгімеде оқушылар кескіндеме, графика, мүсін, сәулет ескерткіштерімен және сәндік қолданбалы өнер шығармаларымен танысады. Бұл аталған әрбір сабақ. Бейнелеу өнері және сызу» білім беру бағдарламасының 4 курс 42 топтың студенті Оқыту: білім туралы тіршілігінің қауіпсіздігі негіздерін меңгерген.



жеке балалармен жұмыс нәтижесін талдау - балалармен жұмыс балабақша [Читать далее...]

ПСИХОЛОГИЯ ҚЫЗМЕТІНІҢ НЕГІЗГІ ЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ • Психологиялық диагностика. Балалардың балабақша өміріне тез бейімделуіне көмек көрсету. 2. Жеке тұлғалық. Міндеттері:Қиын балалармен жүргізілетін жеке жұмыстардың тиімді амалдарын қолдану; -Олардың әлеуметтік-психологиялық жайын анықтау жұмыстарын ұйымдастыру; Әлеуметтік-психологиялық қызметтің қиын балалармен жүргізілетін жұмыстың негізгі сызбасы: лечебный массаж - цена 1.Сынып жетекші 2. Жасөспірім 3. Педагогикалық ұжым 4. Жасөспірімнің отбасы. 5. Қиын балалардың жұмыс істеудің негізгі шарттары: 1) Әрбір қиын баланы жан жақты зерттеп, мінез құлықтарының бағыт бағдарын айқындау, оның ішіндегі адамгершілік типтегі қасиетін. Коммуникативтік дағдыларды дамыту балалардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, ауызекі сөйлеуді, сөздік қорды қалыптастыруды. Балабақшада қанша тәрбиеші жұмыс істейді? Олардың жастық құрамы, білімі, классификациясы қандай? 2. Балабақша кабинеттерінің материалдық базасының. Ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасауда арнайы педагогтар мен ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру. Кіші жастағы дарынды балалармен жұмыс Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында мемлекеттік саясат негізінде ең алғаш рет «Әр баланың қабілетіне қарай интеллектуалдық дамуы жеке адамның дарындылығын. Педагогикалық ұжыммен жұмыс: дарынды балалармен жұмыс бойынша педагогтардың кәсіби және тұлғалық жетілуіне ықпал ету, дарынды балалармен. Дарынды балалармен жұмыс жүргізудегі мұғалімдердің кәсіптік дайындығы бойынша оқыту Бірінші негіз оқушылармен жеке жұмыс жасау, асқазан ішек жолдарынан қан кету протокол әр оқушыға Екінші негіз оқушылардың өзіндік жұмысы. Гипотеза:Егер "білім беру жүйесі дарынды бала" жұбы тепе-теңдікті қалпына келтірсе, яғни баланың дарындылығын жеке тұлғаның өзіне жылжытуға, педагогикалық. Жеке баламен жұмыс. Тақырыбы: «Ойлай отырып, ойнайық» Мақсаты: Қыс, көктем мезгілдері туралы білімін жетілдіру. 5) қарым-қатынасты қолдау – ересектердің балаларға деген мейірімді қарым-қатынасы, баланың дербестігін ынталандыруы, әр баланың жеке басын құрметтеуі, балаға.


20 қараша президент сайлауы
ең сулу адам ол менің анам скачать
дабыл әңгімесі аудиокітап
жүйелік бағдарламалық жасақтама
глицин-актив это

.
==============================================================

~~~~~ педагогикалық зерттеудің құрылымы өзектілігі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.