мәдениет біртұтас жүйе - мәдениет туралы ғалымдардың пікірі

페이지 정보

profile_image
작성자 Carlota
댓글 0건 조회 7회 작성일 24-07-06 12:58

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
мәдениет біртұтас жүйе - мәдениет туралы ғалымдардың пікірі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мәдениет біртұтас жүйе Мәдениеттің құндылықтық табиғаты және мән мағынасы 1.Мәдениет ұғымын тереңірек түсіну үшін, оған мағыналық жақындығы бар кейбір басқа ұғымдармен арақатынасын. Мәдениет туралы түсінік Мәдениет (латын. Cultura өңдеу, егу деген сөзінен шыққан) – табиғат объектісіндегі адамның әрекеті арқылы жасалатын өзгерістер. Өркениеттер жайлы қиялдай алу мүмкіндігі арқылы адамзат мәдениеті туралы біртұтас жүйе ретінде сөз қозғауға болады. Бұл мәдениет универсалиясы мәселесіне жаңаша мән береді. Мәдениеттануда "дәуір мәдениеті", "этнос мәдениеті", "ұлттық мәдениет", "христиандық мәдениет", "мұсылмандық шығыс мәдениеті", тағыда басқа ұғымдар. Жоғарыда айтылғандай, педагогикалық мәдениет қазіргі заманғы педагогтың жалпы мәдениетінің бөлігі болып табылады. Кәсіби мәдениет оқытушының бірнеше жолмен ұсынылуы мүмкін: білім беру. Мәдениет — белгілі бір халықтың қол жеткізген табыстары мен шығармашылығының жиынтығы; • Мәдениет — адамзат қауымының белгілі бір тарихи кеңістіктегі қызметі. Мәдениет біртұтас жүйе Мәдениеттің құндылықтық табиғаты және мән мағынасы 1.Мәдениет ұғымын тереңірек түсіну үшін, оған мағыналық жақындығы бар кейбір басқа ұғымдармен арақатынасын. Әрине, бұл ұғым психологиялық болса дағы, әр түрлі ғылыми облыстар аймағында құрылады: философия, мәдениеттану, әлеуметтану, этика, психология. Психологиялық мәдениет ұғымының мәні мен. Мәдениет – адамның өз қолымен, ақыл-ойымен жасағандары және жасап жатқандарының бәрін түгел қамтиды. Жай ғана сауат ашудан және тазалық ережелерін сақтаудан бастап, өмірдің асқан үлгілі. Мәдениет – адамның өз қолымен, ақыл-ойымен жасағандары және жасап жатқандарының бәрін түгел қамтиды. Жай ғана сауат ашудан және тазалық ережелерін сақтаудан бастап, өмірдің асқан үлгілі. Мәдениет туралы дағдылы түсініктер мен түрлі ғылыми көзқарастар Мәдениет – біртұтас жүйе Мәдениеттің құндылықтық табиғаты және мән – мағынасы. Сыбайлас жемқорлық туралы кең ауқымды мәліметтер антик дәуірінің мұрасында кездеседі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет рухани мәдениет жүйесінің. Жалпы мәдениеттану ғылымы кейіннен қалыптасып, даму кезеңдерінен өтіп келе жатқанымен, адамзаттың мәдени дамуы туралы ғылымның жүйесі жасалып. Мәдениет теориясы. Мәдениеттi зерттеудiң терең философиялық дәстүрлері бар, ол басқа ғылымдардың, ең алдымен археология, этнография, тарих, психология. Мәдениет — белгілі бір халықтың қол жеткізген табыстары мен шығармашылығының жиынтығы; • Мәдениет — адамзат қауымының белгілі бір тарихи кеңістіктегі қызметі. Мәдениет туралы дағдылы түсініктер мен түрлі ғылыми көзқарастар Мәдениет – біртұтас жүйе Мәдениеттің құндылықтық табиғаты және мән – мағынасы. Мәдениет туралы ғылым – мәдениеттануға келсек, ол кешiрек, бiздiң ғасырда қалыптасты. Әрине, мәдениет одан бұрын да зерттелдi. Мәдениет теориясының жалпы мәселелері Мәдениеттi қазiргi кезеңдегі түсiнігі оның дағдарысын, адам мен табиғат арасында үйлесiмнiң мүмкiн болмайтындығын ұғыну ретiнде қалыптасты. Мәдениет қоғамда болып жатқан түрлі процестерді (материалдық, әлеуметтік, саяси, адамгершілік, көркемдік т.б.) барынша қамтып, мәдениет.



олқылықтардың орнын толтыру анықтама - біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру [Читать далее...]

Математика, физика және информатика пәндері бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру үшін педагогтерге әдістемелік қолдау көрсету мақсатында оқыту вебинарын өткізді. Вебинарда математика пәні мұғалімдері: Қ.Сүлейбек, Р.Мухамолдаева, Ж.Жандыбаева; информатика мұғалімдері: А.Смагулова, Н.Ибрагимова; физика пәні мұғалімдері: М.Бишеева, С.Шумакова, К.Касымова үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс жасау алгоритмін ұсынып, білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша өз тәжірибелерімен бөлісті.Орталық әдіскерлері С.Идрисова және А.Адильбаева вебинар соңында кері байланыс орнатып, сұрақтарға жауап берді. Диагностикалық жұмыс: Диагностикалық бақылау жұмысын жүргізу (өткен оқу жилындағы күрделі тақырыптар, оқу мақсаттары) Білім алушыларға қиындықтар тудырған және білімінде олқылықтары бар тақырыптарды және оқу мақсаттарын анықтау Жоспарлау жұмысы: Бөлімдер/бөлімшелер/тақырыптар бойынша білімдегі олқылықтарды искре отырып, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды қайта қарау Өткен оқу жилында игерілмеген күрделі тақырыптарды, оқу мақсаттарын анықтау, қайталау, жаңа оқу жилында оқыту; Меңгерілмеген оқу мақсаттары мен тақырыптарын искре отырып, қысқа мерзімді жоспарлар құру Білімдегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша білім алушының жеке жұмыс жоспарларын әзірлеу Жүзеге. 8-сыныпқа арналған білім алушылардың өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру жоспары. 4-тоқсан «Маңғыстау облысы білім басқармасының Ақтау қаласы бойынша №20 М.Әуезов. About Press Copyright Contact us Creators Press Copyright Contact us Creators. Білімдегі олқылықтарды толықтыру жұмыстарының формалары: 1. Өзіндік жұмыстар Тақырыпты және тапсырманы түсіндіре отырып, өз бетінше ізденуге тапсырма беру; 2. Нақты мақсатқа бағытталған. Бойынша біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруға деген қажеттіліктерін білім алушыларға білімдеріндегі олқылықтардың орнын толтыру үшін құрылған. 1) 5-сыныпқа келген білім алушыларға арнайы фокус-жоспар құру; 2) бастауыш сыныпта «Жаратылыстану» пәнінен алған білімдеріне талдау жасау; Олқылықтардың орнын толықтырудың кезеңдері: 1-қадам. Олқылықтарды анықтау. Диагностика жүргізу. Диагностикадан кейін оқушылардың біліміндегі олқылықтарды деңгейіне қарай күрделіден қарапайымға дейін жіктеп, бөлу. Бірінші орында негізгі базалық білімдегі олқылықтармен жұмыс: мысалы, заттар және олардың қасиеттері, периодтық заң, энергия түрлерін т.б. білулері керек. Мектепте, жалпы өмірде бұл ұғымдар үнемі қолданылады, сондықтан оларды бірінші кезекте меңгерту ұсынылады. 2-қадам. Уақытты белгілеу. Мектептің педагог-психологі мен әлеуметтік педагог білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және олардың орнын толықтыру мақсатында жоспар құрып, төмендегідей жұмыстар жүргізді. Жалпы сыныптағы психологиялық ахуалды дұрыс қалыптастыру, сынып жетекшілерге кеңестер онлайн түрінде ұйымдастырылды. 2. Әлеуметтік жағдайларын зерделеу. 3. Педагогтардың олқылықтарды жою және олардың орнын толықтыру жұмыстарына байланысты кеңестер, ұсыныстар берілді. 19.71 Kb. 8-сыныпқа арналған білім алушылардың өткен оқу жылындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру жоспары. оқу жылында биология пәні бойынша 8-сынып білім алушыларының өткен оқу. 53 мектеп-гимназиясының биология пәнінің мұғалімі Абылова А. Азіргі әлемде білім қоғамның тұрақтылығы мен дамуының негізгі факторы ретінде қарастырылады. Сондықтан да Қазақстан Республикасының білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасындағы білім берудің негізгі міндеті оның сапасын арттыру. Анықтама. Шағын әдістемелік отырыста қарау. 8, Мұғалімдердің білім алушылардың біліміндегі. олқылықтардың орнын толықтыру жұмыс барысы. Оқу жылындағы. № 1 орта мектебінің 8–11 сынып оқушыларының физика пәніндегі олқылықтарды анықтау және олардың орнын толтыру бойынша. Химия пәні бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруды оқушымен жеке жұмысты ұйымдастыру. атты Семинарлар, пәні Химия. Ұстаз тілегі сайтынан жүктеп алыңыз.


куртка finn flare зимняя
2 адам ойнайтын ойындар
белгілі бір тақырып аясында диалог сөйлем саны 15
плохие мысли об аллахе что делать
аналитикалық машина қайда пайда болды

.
==============================================================

~~~~~ қаржылық жоспарлау мысал ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.