педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері - озат тәж…

페이지 정보

profile_image
작성자 Damaris
댓글 0건 조회 31회 작성일 24-09-08 07:23

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері - озат тәжірибе ортақ іс семинар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Әдістемелік нұсқау: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЗАТ ТӘЖІРИБЕ: ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ. Директору, завучу. Другие методич. материалы. Скачать материал. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЗАТ ТӘЖІРИБЕ: ЖИНАҚТАУ ЖӘНЕ ТАРАТУ. Олар: мұғалімнің өз тәжірибесін өзі зерттеп жинақтауы, педагогикалық еңбек шеберлерінің жұмыс жүйесін зерттеу және жинақтау; бір педагогикалық тақырып бойынша бірнеше мұғалімдердің іс. Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері. Материал туралы қысқаша түсінік. Сабаққа қажетті слайд материалы. Авторы: Садықова Дана. Озат педагог. Мектепке дейінгі және бастауышта оқыту әдістемесі. Кең мағынада озат педагогикалық тәжірибе мұғалімнің шеберлігінің жоғары деңгейі, тұрақты педагогикалық нәтиже беретін оқыту және тәрбие тәжірибесі. Сондықтан педагогикалық озат тәжірибе оқу Педагогикалық озат тәжірибені терең зерттеу және оқу – тәрбие процесіне Педагогикалық озат тәжірибені жинақтау. Педагогиканы оқыту әдістемесі» оқулығы мазмұндық және әдістемелік жағынан педагогиканың мынадай салаларымен: «Педагогикалық мамандыққа кіріспе», «Педагогиканың. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау, талдау және тарату. Инновациялық педагогикалық іс-әрекет. 1. Озық педагогикалық тәжірибе туралы үғым, оның маңызды белгілері. Педагогикалық тәжірибені оқып үйрену және жинақтау әдістері. Материал туралы қысқаша түсінік. Сабаққа қажетті слайд материалы. Авторы: Садықова Дана Болатқызы. Автор материалды ақылы. 8 сағат. 1. 2. 1-дәріс. «Психологиялық-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістері» оқу. Ғылыми акпараттарды іздестіру, жинақтау және Осыған байланысты өлшеу әдістері аналогты және цифрлікке бөліненді. Оқу жоспарында жеке пәндер педагогикалық. Cкачать: Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау әдістері. 4 слайд Озық тәжірибе — бұл мұғалімнің биік шеберлігі, яғни жоғары педагогикалық нәтиже беретін тәжірибе. Озат педагогикалық тәжірибе мен инновация. Колледждерде педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау күрделі және шығармашылық мәселелердің бірі. Педагогикалық тәжірибе — мұғалімнің. 11 дәріске семинар түсінік педагогикалық тәжірибе мен білімнің кең формасын береді. Педагогикалық озат тәжірибені, мектеп және окушылардың жұмыс. Мақсаты: Озат педагогикалық тәжірибеге нені жатқызатынын, оған қойылатын талаптармен таныстырып, инновация ұғымы жайлы жалпы ақпар беру. Жоспар:1. Озат педагогикалық тәжірибе туралы ұғым.2. Озат педагогикалық. Асырыла бастады. Олар: мұғалімнің өз тәжірибесін өзі зерттеп жинақтау; педагогикалық еңбек шеберлерінің жұмыс жүйесін зерттеу және жинақтау. ИПТ зерттеу және жалпылау теориясы мынадай қызметтерді атқарады: танымдық-ізденушілік білім беру іс-тәжірибесінен нақты жағдай үшін зерттеу және таңдау, педагогикалық қызметтің. Және жинақтау әдістері Көпшілік мұғалімнің педагогикалық тәжірибесі – бұл педагогика ғылымының жетістіктерін қолданып жұмыс істеп жатқан білім беру. Педагогикалық озат тәрбиенің атр мағынасы: шығармашылық ізденіс, жаңалығы бар тәжірибе, жаңашылдардың тәжірибесі. Жоспары: 1.Мектеп жасындағы оқушыларды тәрбиелеу және оқыту. 2.Жаңа идеяларды түрлі тұрғыдан қарау және педагогикалық зерттеудің тәсілдері. Қолданылатын.



жалпы білім беру дегеніміз [Читать далее...]

Қазақстан Республикасында білім беру жалпы және кәсіптік болып бөлінеді. Мектеп (орта) білім беру сыныптарға бөлінеді: бастауыш (1-4 сыныптар), негізгі және. Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын қабылдау және арнайы білім беру. Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының. Осы жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты (бұдан әрі стандарт) 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңының (бұдан әрі Заң) 5-бабы, 5-1. Білім адамзат мәдениетінің ең ауқымды ұғымдарының бірі болып табылады. Ол сана, таным, объективті әлем, субъект, ойлау, логика, ақиқат, парасат, ғылыми және т.б. күрделі де терең ұғымдармен. Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті. 7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес Жетiм балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға арналған бiлiм беру ұйымдары қызметiнiң үлгілік қағидалары;. 8. 11) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, жоғары және. Қазақстан Республикасы жалпы білім беретін мектептерінің қызметін ұйымдастыру тәртібі туралы Ережелер 1.Жалпы ережелер 1. Осы Ережелер меншік нысандары мен. Жеке тұлғаның білімнің және дарынының дамуына жағдай жасау. Оқыту мен тәрбиелеудің бірлігі, білім алу жүйесінің үздіксіздігі. Білім беру. Жалпы білім беру жүйесі. Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады. Жалпы білім беру жүйесі. Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, ал оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады. Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым. Инклюзивті білім беру дегеніміз не? Күнделік. Жалпы білім беретін мектептер мемлекеттік және мемлекеттік емес болады (басқа мемлекеттің меншігі, олардың заңды тұлғалары мен азаматтарының жеке мектептері). Қазақстан Республикасында білім беру жалпы және кәсіптік болып бөлінеді. Мектеп (орта) білім беру сыныптарға бөлінеді: бастауыш (1-4 сыныптар), негізгі және. Жалпы адамзаттық құндылықтарды меңгеруге сай тың мәселелер қаралуда /3/. Яғни білім беру парадигмасы дегеніміз білім алушыларды мәдени, табиғатқа сай. Білім – адамдардың белгілі бір жүйедегі ұғымдарының, деректері мен пайымдауларының, т.б. жиынтығы. Білім адамзат мәдениетінің ең ауқымды ұғымдарының бірі болып табылады. Ол сана, таным. Типтер бойынша жалпы білім беру мектептері.


тжб 6 сынып жаратылыстану 1 тоқсан жауаптарымен
ақпарат және басқару
ғабит мүсірепов ер ана әңгімесі оқу
халық ауыз әдебиеті эссе жазу
жұбыңмен келіп тұрғайсың

.
==============================================================

~~~~~ оқу және емдеу мекемелерінде алдын алу принциптерін ұйымдастыру ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.