мұңға батқанда табиғат үні текст - сенин кулкиннен аумайды текст скача…

페이지 정보

profile_image
작성자 Phillip
댓글 0건 조회 30회 작성일 24-06-21 19:27

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=мұңға+батқанда+табиғат+үні+текст+сенин+кулкиннен+аумайды+текст+скачать
 
 
мұңға батқанда табиғат үні текст - сенин кулкиннен аумайды текст скачать [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=көшбасшылыққа+қандай+қабілет+керек+оқушылардың+көшбасшылық+қабілетін+дамыту
 
 
көшбасшылыққа қандай қабілет керек - оқушылардың көшбасшылық қабілетін дамыту [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=через+сколько+дней+поступает+есп+что+будет+если+не+платить+есп
 
 
через сколько дней поступает есп - что будет если не платить есп [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=печка+в+баню+печь+для+бани+на+угле+в+алматы
 
 
печка в баню - печь для бани на угле в алматы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=ең+қысқа+аят+құрандағы+ең+қысқа+сүрелер
 
 
ең қысқа аят - құрандағы ең қысқа сүрелер [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=математика+шешу+мысалдар+жазып+оларды+есепте+1+сынып
 
 
математика шешу - мысалдар жазып оларды есепте 1 сынып [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Математика 1 сынып. Тақырыбы: Өткенді қайталау. Мақсаты: Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың алған. 1-4 — сыныптарда «Математика» пәніне деген оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында өткізілетін сыныптан тыс жұмыстардың да маңыздылығын жоғары бағалауға болады. Ол арқылы әр бала қосымша ізденеді; білімге құмарлығын арттырады; танымдық түсінігін қалыптастырады. 1-тоқсан Бақылау жұмысы №1. І нұсқа. ІІ нұсқа. 1. Есепте. 4 + 3 = 8 – 5. 7 + 2 = 9 + 1. 3 + 3 = 4 – 4. ІІ нұсқа. 1. Өрнектерді жаз, мәнін тап. 9 саны мен а – ның айырмасын жаз. а = 9, а = 1, а = 3, а = 5, а = 7. 1. Өрнектерді жаз, мәнін тап. 2 саны мен а – ның қосындысын жаз. 5.Өрнекті жаз және оның мәнін тап. 8 бен 2 сандарының қосындысына 5-ті қос. 11мен 1 сандарының айырмасынан 3-ті азайт. 5. Өрнекті жаз және оның мәнін тап. Математикалық бой жазу сұрақтары: 1. Төртбұрыштың неше бұрышы бар? 2. Қосуға кері амал? 3. Бір аптада неше күн бар? 4. Оқу жылы қай айда басталады? 5. Шеңберде бұрыш бар ма? 6. 3 алма көп пе, әлде 3 алмұрт көп пе? 1 1есепті сызба, сурет, ысаша жазба трінде модельдеуесепті шешу шін тірек сызбасын тадау. Дата. docx. Имя файла. 1 сынып. Матемаика 69-72 сабақтар. Ләззат (1).docx. Математика. Бөлім: Саяхат. Педагогтің аты-жөні: зоны отдыха алматы зимой с бассейном Күні: Сынып: 1 сынып. Сабақтың тақырыбы: №69 сабақ. Есептер шығару. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау Ол үшін бірінші есептің нені табуға берілгенін анықтайды (Қосындыны). Екінші нені табуға берілген есептің түрі? (Қанша қалғанын табуға). Сабақ мақсаты. Барлық оқушылар: армандастар курдастар дауыс интернешнл – Санның, шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды, шаманы табу ережесін түсінеді. – Есептер шығару барысында. 1 1есепті сызба, сурет, ысаша жазба трінде модельдеуесепті шешу шін тірек сызбасын тадау. Дата. docx. Имя файла. 1 сынып. Матемаика 69-72 сабақтар. Ләззат (1).docx. Математика. Бөлім: Саяхат. Педагогтің аты-жөні: Күні: Сынып: 1 сынып. Сабақтың тақырыбы: №69 сабақ. Есептер шығару. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 1.5.1.1**есепті сызба, сурет, қысқаша жазба түрінде модельдеу/есепті шешу үшін тірек сызбасын таңдау Ол үшін бірінші есептің нені табуға берілгенін анықтайды (Қосындыны). Екінші нені табуға берілген есептің түрі? (Қанша қалғанын табуға).
жаңа жыл әні скачать 2022
amre осы музыка ұнайды текст
эрнест хемингуэй шал мен теңіз повесі
тіл білімінің негіздері 1993
гостиница туран караганда

.
==============================================================

~~~~~ сәкен сейфуллин ақсақ киік мазмұны ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.