темір дәуірі мен қола дәуірі ұқсастығы - тас дәуірі мен қола дәуірінің…

페이지 정보

profile_image
작성자 Irene Worgan
댓글 0건 조회 25회 작성일 24-09-24 00:19

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
темір дәуірі мен қола дәуірі ұқсастығы - тас дәуірі мен қола дәуірінің арасындағы өтпелі кезең [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Мезолит (орта тас дәуірі). Тұрақтар саны (жалпы Қаз. б/ша): 20-дан астам. ⊙Мичурин, Явленко. Энеолит(лат. aeneus – мыс және гр. lіtos – тас) – неолит пен қола дәуірі аралығындағы археологиялық кезең (тас-мыс кезеңі). Энеолитте тұңғыш рет таза мыс белгілі болды және одан әр түрлі әшекей бұйымдар мен еңбек құралдары жасалды. Қола дәуірінде Азияда бұрын қалыптасқан қала мәдениеті қалыптасты. Этникалық туыстығының, даму деңгейі мен өмір салтының ұқсастығының өзара тығыз байланыстылығы нәтижесінде бірұдай, етене жақын мәдениеттер құрылды.Ерте темір дәуірінің далалық тұрғындары ерекше қарқынмен дамыды, металл өндірісі, сауда айырбасы гүлденді. Неолит дәуірінде байқалған шаруашылықтағы өзгерістер б.з. д. 2 мыңжылдықта мал шаруашылығы-егін шаруашылығы экономикасы мен дамыған металлургияның. Қы кезеңдері тас, қола, темір дәуірлерінен өткен материалдарды қайталап, бекіту. 2.Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, өз бетімен ізденіп үйренуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге дағдыландыру. 3.Тәрбиелік: Оқушы көз қарасын қалыптастыра отырып, елін құрметтеуге, елінің болашағын ойлауға баулу. Мезолит (орта тас дәуірі). Тұрақтар саны (жалпы Қаз. б/ша): 20-дан астам. ⊙Мичурин, Явленко. Энеолит(лат. aeneus – мыс және гр. lіtos – тас) – неолит пен қола дәуірі аралығындағы археологиялық кезең (тас-мыс кезеңі). Энеолитте тұңғыш рет таза мыс белгілі болды және одан әр түрлі әшекей бұйымдар мен еңбек құралдары жасалды. Қола дәуірінде Азияда бұрын қалыптасқан қала мәдениеті қалыптасты. Этникалық туыстығының, даму деңгейі мен өмір салтының ұқсастығының өзара тығыз байланыстылығы нәтижесінде бірұдай, етене жақын мәдениеттер құрылды.Ерте темір дәуірінің далалық тұрғындары ерекше қарқынмен дамыды, металл өндірісі, сауда айырбасы гүлденді. Темір дәуірі. Тас дәуірінің кезеңдері. Дәуірдің ерекшеліктері. Қала мәдениеті. Еңбек құралдары. Темір дәуірі тас пен қола дәуірлерінен кейінгі үшінші ірі археологиялық. 3, Қола дәуірі, #Қазақстантарихы ҰБТ-да көп кездесетін «қола дәуіріне» байланысты сұрақтар. 1-ші бөлім ⓵.Қола дәуірінде шаруашылықтың басты саласы: •/Мал шаруашылығы/ ⓶.Қола дәуіріндегі жоғары. Темір дәуірі. Тас дәуірінің кезеңдері. Дәуірдің ерекшеліктері. Қала мәдениеті. Еңбек құралдары. Темір дәуірі тас пен қола дәуірлерінен кейінгі үшінші ірі археологиялық кезен. Еңбек құралдары және археологиялық ескерткіштер. Қызылорда облысы,Қармақшы ауданы,А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейінің тарих пәнінің мұғалімі Темірбаева Гүлсім Сәруарқызы Күні: ж Сыныбы, 6 «б» Пәні Қазақстан тарихы №53 сабақ Тақырыбы. Қола дәуіріндегі Қазақстан. Тас ғасырынан кейін қола дәуірі келді. Біздің жерімізде қола дәуірі б.з.д. 3-мыңжылдықта басталған. Біздің жерімізде қола дәуірі б.з.д. 3-мыңжылдықта басталған. Қола дәуірі адамзат баласы тарихында ерекше орын алады. Қазақстан жерінде қола дәуірінде, ерте темір дәуірінде мыс, қалайы, алтын өндірген көне кеніштер өте көп. Мысалы, ондай кеніштер қазіргі Шығыс Қазақстанда (Риддер, Бұқтырма, Қазаншұңқыр, т.б.), Орталық Қазақстанда (Жезқазған маңайында, Қызылеспе, Қарқаралы, Ақшатау тауларында) болған. Өтпелі кезеңде түрлі түсті тастардан жасалатын ұсақ моншақтар пайда болды. Беласар кешенінде адаммен бірге қойылған 4 ыдыс, басқа да ғұрыптық заттар сол күйінде қабірде жатыр. А) Қола дәуірі В) Темір дәуірі. С) Рулық тайпалық кезең. d) Андронов кезеңі Е) Тас дәуірі {Правильный ответ}=e {Сложность}=a {Учебник}=Ежелгі Қазақстан тарихы. Мәтінде сипатталған қола дәуіріне тән кезеңді анықтаңыз: «Бұл кезең әзірше толық зерттелмеген, бейіт құрылыстарының материалдары бойынша ғана мәлім. Қола дәуірінде рулық қатынас жойылып, тайпалық бірлестіктер құрылды. Қола дәуірінің негізгі сипаты, ҰБТ, Қорытынды аттестаттау және 4, 9 және 11-сыныптарға арналған ОЖСБ сынақтарына дайындықтың онлайн жаттықтырғыш құралы. iTest – қазақ және орыс тілдеріндегі 20 пән бойынша 60 мыңнан астам тест. Түсті металдар мен алтынның өндірістік жолмен игерілуі қола металлургиясы шықты. Ең алғашқы еңбек бөлінісі бақташылық, мал шаруашылығы мен теселі егіншілік. Қола дәуірінің соңғы кезеңінде Қазақстанның далалық аудандарында мал өсіру шаруашылықтың негізгі саласына айналды және көшпелі мал шаруашылығына жақын түрге ие болды. Қола дәуірінде аң және балық аулау өзінің бұрынғы маңызынан айырылды. Мұндай жерлеу ғұрпы кейінгі қола, ерте темір дәуірінде Қазақстан аумағында тұрған малшы тайпаларда кеңінен тараған.Дәндібай-Беғазы мәдениетінің дамыған дәуіріне жататындар Беғазы, Айбас-Дарасы, Аққойтас, Дәндібай, Ортау-3, Саңғыру-1-3 зираттары, Ұлытау, гендік инженерия мысал Шортанды бұлақ, Қарқаралы-1-3 және басқалары. Қола дәуіріндегі өнер: петроглифтер. Ешкі өлмес, Тамғалы кешендеріндегі тасқа қашалған суреттер. Қола дәуіріндегі палеоэкономика. ⑯.Теселі егіншілік ең алғаш дамыған кезең: •/Қола дәуірі/ ⑰.Орталық Қазақстан жеріндегі қола дәуірінің ең соңғы кезең мәдениеті: •/Беғазы-Дәндібай/ ⑱.Қола дәуірінің ерекшелігінің бірі. Ішкі және сыртқы беттеріне тастың тегіс жағы қаратылған»: •/Орталық Қазақстан/. ㉛.Беғазы-Дәндібай мәдениетінің хронологиялық ауқымы: •/б.з.б. 12-8 ғасырлар/. ㉜.Беғазы-Дәндібай мәдениетінің. Темір дәуірі тас пен қола дәуірлерінен кейінгі үшінші ірі археологиялық кезен. Оның бірінші кезеңін ерте темір дәуірі деп атап кеткен. Қола дәуірі петроглифтерінің арасында соғыс арбасын бейнелеу де кеңінен таралған. Қаратау тастарындағы суреттерде соғыс арбасы 49 жерде к. Археологияда бұл кезенді "Андронов мәдениетінің" өркендеу дәуірі дейді. "Андронов мәдениеті" біздің заманымыздан бұрынғы 2-ші мыңжылдықтың соңғы жартысы мен 1-ші мыңжылдықтың басында Батыс Сібір, Орал маңы және Қазақстан мен Орта Азияның кең алқабын мекендеген тайпалардың тұрмысың бейнелейтін кезең. Бұл кезеңді сондықтан ерте темір дәуірі деп атайды. Үй қабырғалары жерге паралельді түрде көмілген тақта тастар қатарынан тұрғызылған, тақта тастар арасындағы қуыс ұсақ тастар топырақпен қабат-қабат етіліп бітеліп тасталған.

сары-шаган караганда билеты, станция сары-шаган alatau mountains сыбайлас жемқорлыққа қарсы сұрақ, сыбайлас жемқорлыққа қарсы сұрақ жауап театр арқылы балалардың тілдерін дамыту, театр үйірмесінің жоспары адамның жалпы сыртқы бостандығы -тары, мемлекет және құқық теориясы оқулық бата перевод на русский, бата на удачу на казахском

көксеректі кім өлтірді - көксерек талдау [Читать далее...]

Көксерек десе кез келген қазақтың тітіренетінін, қозатынын жақсы білеміз. Мұндай ірі образ жасаудың өзі шеберлік. Шығарма тақырыбы мен тематикалық проблематикасы және оның қазақы таным-ұғымға ыңғайлана құрылуы үлкен жетістік деп білеміз. М.Әуезов «Көксерек». Осы сабақта қол. жеткізілетін оқу мақсаттары. (оқубағдарламасына. сілтеме). 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. М.Әуезов "Көксерек" әңгімесінің құрамдас бөлшектеріне талдау жасау мақсаты қойылған. Облыстық семинарда өткізілген ашық сабақ жоспары М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі Всем учителям 7 класс. Сабақтың тақырыбы: М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі. 1. Әңгіме мазмұны арқылы кейіпкерлер іс әрекетіне, автор көзқарасына бойлау; 2. Оқушылардың тақырыпқа. A) Әкесі жол апатына ұшырады b) Әкесі ауырып қалды c) Құрмашқа мал баққан ұнайды 5) Қайғыдан "менің баламның жазығы не" деген кейіпкер кім? a) Құрмаштын әдесі. Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі (әдебиет, 7 сынып) Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Султангазина Ж.Ж. Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: 1. Көксерек десе кез келген қазақтың тітіренетінін, қозатынын жақсы білеміз. Мұндай ірі образ жасаудың өзі – шеберлік. Шығарма тақырыбы мен тематикалық. Екі аяқтылар қарумен келіп Көксеректі жайратты. Қанша алпарыс, бәрібір жеңіс солар жағында екенін дәлелдеді. Әр тіршілік иесі, қазақ та, өзінің тегіне. Мұхтар Әуезов "Көксерек". 1. Білімділік: Мұхтар Әуезов өмірінен қысқаша мағлұмат бере отырып, «Көксерек» әңгімесін талдау, жазушының айтпақ ойын ұғындыру, Көксеректің түз тағысы екендігін. Мұхтар Әуезов "Көксерек". 1. Білімділік: Мұхтар Әуезов өмірінен қысқаша мағлұмат бере отырып, «Көксерек» әңгімесін талдау, жазушының айтпақ ойын ұғындыру. Тақырыбы: М. Әуезов «Көксерек» әңгімесіМақсаты: Әңгіменің идеясын Мына кәпірдің екі көзі жап-жасыл болып кетіпті, тұқымын сезген екен, мұны өлтіріп,. Сабақтың тақырыбы: М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі. 1. Әңгіме мазмұны арқылы кейіпкерлер іс әрекетіне, автор көзқарасына бойлау; 2. Оқушылардың тақырыпқа. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Мұхтар Әуезов өмірінен қысқаша мағлұмат бере отырып, «Көксерек» әңгімесін талдау, жазушының айтпақ ойын. М.Әуезов «Көксерек». Осы сабақта қол. жеткізілетін оқу мақсаттары. (оқубағдарламасына. сілтеме). 7.Т/Ж1.Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі (әдебиет, 7 сынып) Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі Султангазина Ж.Ж. Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі. Сабақтың мақсаты: 1.


қазақстанның бітімгерлік қызметі эссе
бесеудің хаты қай жылы жазылды
сгруппируйте активы и источники финансирования деятельности условного предприятия
полиция қызметкерлері туралы мақал
ауа жылуды нашар өткізеді

.
==============================================================

~~~~~ когда началось массовое переселение русских и украинских крестьян в казахстан ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.