оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері: - өзін өзі бақылау к…

페이지 정보

profile_image
작성자 Sabina
댓글 0건 조회 14회 작성일 24-10-25 16:13

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері: - өзін өзі бақылау күнделігі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқушылардың күнделікті ілгерілеуін бақылау және оқыту мен оқу үдерісіне дер кезінде түзетулер енгізу үшін қолайлы жағдай жасау. Химияны оқытудағы оқушылардың өз оқу әрекеттерін өздері бақылауын ұйымдастыратын жалпы әдістерге мыналарды жатқызуға бола-ды: ауызша және жазбаша өзін бақылау мен. Бұл мақсат ең алдымен оқушылардың оқу материалын меңгеру сапасын анықтаумен тығыз байланысты. Екіншіден басты мақсаттың айқындылығы өзін-өзі бақылау мен өзара бақылауды қабылдауды. Өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі анықтау және оқытумен тығыз байланыста, алайда жеке тұлғаның қа-лыптасу үрдісіне қатысты, дербес кезеңі түрінде қарастыру. Оқушылардың оқу материалын меңгергенін тексеру және бағалау – оқыту нәтижелерін бақылау, оқу процесінің әр түрлі кезеңіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетін басқару. Білімді тексеру. Мектепішілік бақылау жоспары 6 бағыттан тұрады: 1. Нормативтік құжаттардың орындалуын және талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау; 2. Оқу процесінің сапасын бақылау; 3. Өзін-өзі байқау және бақылау әдістері тобындағы әдістің бірі -тәрбиелейтін жағдаят туғызу әдісі. Бақылау кезінде жазылған ақпарат пен нақты,шынайы ақпарат. Оқыту процесінде оқушылардың өзін-өзі Бақылауы өте қажет. Өзін-өзі Бақылау олардың игерген оқу бағдарламасы, материалы мен дағды, іскерлігінің беріктігін қамтамасыз етеді. Бақылау тақырыбы. Бақылау мақсаты. Бақылау объектісі. Бақылау субъектілері. Бақылау түрі. Бақылау нысаны. Бақылау әдістері. Жауаптылар. Орындау мерзімдері. Маңызды сапалары (балаларға бейімділік, өзін-өзі бақылау, педагогикалық такт, Оқу-зерттеу тәжірибесіне және одан әрі жұмыс істеуге дайындық дәрежесін өзін-өзі. Оқушының өзін-өзі бағалауы. Баланың өзін-өзі бағалауын қалыптастыру мәселелері оның тұлғасын дамытуды анықтайтын маңызды мәселе. Осы өзін-өзі бағалау адамға әртүрлі өмірлік. Оқушының өзін-өзі және басқаны бақылауы және бағалауы; Өзін-өзі бақылау әдістері. Өзін-өзі бақылау әдістері оқушылардың оқу жұмысының маңызды элементі. Үй жұмысын оқушының өзі. Оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері. Әдістің логикалық және психологиялық сипатына қарай (Р. Г. Лемберг):ауызша баяңдау әдісі; — есеп шығару әдісі. Тәжірибелік (зертханалық), машиналық (компьютерлік), білім алушылардың өз-өзін бақылау әдістері қолданылады. Мен өзін-өзі және басқа адамды тануы, өзін-өзі тануы, өзін-өзі ұстауы және курстан курсқа өткен сайын азая түседі де, кейін өзін-өзі бақылау. Өзін-өзі бағалай отырып, оқушы білімдер жүйе-сін саналы меңгеріп, логикалық ойлау, қазақстан экологиясы туралы мәлімет ес, зейін, қабылдау, погода в денисовке на завтра ақыл-ой қабілет-терінің дамуына ықпал етеді. Оқушының өзін-өзі бағалауын қалыптастыру.
Оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері:, өзін өзі бақылау күнделігі
Өзін-өзі бағалаудың қалыптасқандығын оқыту үрдісінің нәтижелілігін тиім-ді бақылау және өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру арқылы анықтауға болады.

Оқытудағы бақылау және өзін-өзі бақылау әдістері:, өзін өзі бақылау күнделігі





мәлік ғабдуллин кеңес одағының батыр атағын алды: - мәлік ғабдуллин кім болған [Читать далее...]

Мәлік Ғабдуллин — қазақ совет жазушысы, әдебиет зерттеушісі, қоғам қайраткері, филология ғылымдарының докторы (1959), профессор, СССР пед. Мәлік Ғабдуллин майданда Иван Панфилов атындағы 8-гвардиялық дивизияда шайқасады. 1942 жылы Новгород облысына қарасты Холм қаласының маңында болған ұрыста Мәлік әскерлердің біразына. Мәлік Ғабдуллин — қазақ совет жазушысы, әдебиет зерттеушісі, қоғам қайраткері, филология ғылымдарының докторы (1959), невропатолог психотерапевт профессор, СССР пед. ҒА-ның ака. Мәлік Ғабдулин қазақ совет жазушысы, филология ғылымдарының докторы, профессор, СССР пед. ҒА-ның академигі, Совет одағының батыры. Әдебиет және өнер институты фольклор бөлімінің меңгерушісі болды, әдебиетін. Ұлы Отан соғысының қаһарлы күндері Мәлік Ғабдуллин аса жауапты Мәлік Кеңес Одағының Батыры атағын алған соң жауынгер жолдастары, гвардия полковнигі Б. Мәлік Ғабдуллин Қазақстандағы фольклор және әдебиеттік ғылымдарының қайраткері, қазақ фольклорының мәселелерін терең зерттеген ғалым. ҚазПИ, КСРО, Қазақ КСР ҒА М.О.Әуезов атындағы ғылымдарының ректоры, академигі. КСРО Педагогика ҒА-ның академигі (1959), Кеңес Одағының Батыры (1943). Қазақ КСР-інің еңбек сіңірген ғылым қайраткері (1961). Кедей шаруа отбасында туған. 1943жылы Мәлік Ғабдуллин Кеңес одағының батыры атағын алғанда халқымыздың біртуар перзенті Бауыржан Момышұлы Ел күйзелген кезінде, Ел намысын құрметтеп. Іс-шара аясында ҚР Президентінің Архиві қазақстандық және ресейлік архивтер қорларының құжаттары пайдаланылған "Кеңес Одағының Батыры Мәлік Ғабдуллин" тарихи-құжаттық көрмесін таныстырды. Кеңес Одағының Батыры. Мәлік Ғабдуллин тамаша ұстаз, тәрбиеші де де "ерлік мектебін" қалыптастырды. Мәлік Кеңес Одағының Батыры атағын алған соң жауынгер. Ұлы Отан соғысы жылдарында Кеңес Одағының Батыры атағына барлығы 11 мың 649 адам ие болған, соның іщінде 500 жауынгер қазақстандықтар деп.


бақытжан момышұлы өмірбаяны
зайырлы мемлекет на русском
банк москвы курс тайского бата ноутбук москва и московская область
лекарства от атеросклероза сосудов головного мозга
атау кере скачать
ж.аймауытов өлеңдері

.
==============================================================

~~~~~ қазақстанның мемлекеттік тілі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.